Jäkla skitmög

Jopp..

Moget sätt att påbörja ett blogginlägg.. I know. Men jag har mina anledningar. 
Den senaste veckan har jag sovit ruskigt jäkla skitdåligt. Snittat på 4 timmar / natt - beroende på en uppsjö olika anledningar. 
Egentligen är jag på bra humör idag. Jag klarade ju faktiskt teoriprovet för MC-kort igår! Hurra för mig. 

Suck!

Skulle egentligen haft en riktigt kul helg i goda vänners lag den här helgen, men pga tidernas domino-effekt så blidde alltihop avblåst precis vid mållinjen. Just nu borde jag ha befunnit mig på ett café i fagra göteborg. Istället sitter jag här bakom mitt skrivbord - nerstämd och lite sur - och bara längtar bort.. 

Två timmar kvar - fast jag funderar på att rymma i förtid - av arbetsdagen. Sen säger jag tack och adjö och bäddar ner mig till måndag. Känner faktiskt att det här är ett guldläge för ett citat av green day - och såna dyker väl upp en gång per decennium eller ngt. Eller ännu hellre.. Jag låter dom tala för sig själv..

Håll till godo.. Wake me up when september ends. Take it away, Billy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0