God damn!

Jösses!

Efter att ha varit förkyld från och till hela sommaren så har jag nu äntligen hållt mig purfrisk nästan 2 veckor. Ni vet vad det innebär? Träningsdags! Jojomensan! 
Så imorse snörde jag på mig träningspjuxen igen och gav mig ut i pildammsparken. Överraskning #1 var att pildammsparken kryllade av friskusar som redan 9:00 en söndagsmorgon var ute och sprang. Förvånansvärt nog var majoriteten ungdomar. Tokigt! Jag som trodde att dagens ungdomar bara krökade och lekte jävel. Nej visst ja. Mindslip. Det är vi tragiska mitten-av-20-års-åldern-som-inte-vill-inse-vår-riktiga-ålder som står för den biten! 

Tur att det finns lite hopp om framtiden. And given some of the asses I witnessed; The future looks juuuuust fine! :-D

Överraskning #2 kom som en käftsmäll en fredagskväll. Eller snarare som ett hugg i magen. Kramp, håll, ansträngd andning. Rubbet. Det fanns ingen chans i världen att jag kunde hålla samma tempo som ungdomarna. Inte ens i närheten. Det blev två ynka rundor i parken och sedan promenad halva vägen hem. Två rundor, samt dit/hem, resulterar i drygt 4 km om jag inte räknat fel. 4 ynka jäkla km?! 
Aja.. Jag får väl skylla på att jag suttit på avbytarbänken i 2 månader nu, men kan ändå inte låta bli att tycka det är ruskigt dåligt! Är besviken över kroppen kondition. Men skam den som ger sig. I övermorgon är det dags igen! Dags att återställa balansen i kroppen! :-D

Nu är det dags för en lång och härlig dusch. Funderar t.om på ett bad. Sen är det dags att ta tag i dagen!

Jag lämnar er med nedanstående video..

I can't do it! I can't dance....! 


Kommentarer
Postat av: Ida

keep up the good work!

2008-09-17 @ 16:07:16
URL: http://idapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0