Ett erkännande

De senaste veckorna har jag fått ta emot den ena gliringen efter den andra om att jag inte uppdaterar min blogg. Ni har helt rätt - det gör jag inte.

varför?

Många anledningar, men mest för att jag de senaste veckorna kanaliserat all tillgänglig energi rakt igenom ett par rejäla förkylningar, en riktigt galen spelning i Berlin, och absolut inte minst - massor av ny musik åt mitt kära malmöband.

Förkylningarna har varit många och jobbiga. Dras fortfarande med lite hosta och förmiddagsfeber efter senaste som däckade mig i 39-40 graders feber ett par dagar i förra veckan.

Berlin var betydligt roligare. Det blev två långa, bakfulla, förkylda dygn inklämd i en bil med Yggdrasil. Mellan ankomsten och hemfärden headlinade vi på Darkside Club. Tack till Fate of Pyre och Apocryphal för de lysande supportakterna!

Om musiken kan jag inte berätta så mycket just nu. Men det är bra. Riktigt bra. Återkommer till detta senare!

Mer än såhär blir det inte för den här gången. Men nu vet ni iaf varför. Snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0